Nauka zdalna - 16.04.2021 r.
Zwierzęta i ich dzieci utrwalamy nazwy.
Ćwiczymy orientację w przestrzeni. Dziecko określa, gdzie znajduje się piesek używając określeń: za, w, na, przed, z prawej strony, z lewej strony.
Układamy historyjkę obrazkową. Omawiamy ją wypowiadając się pełnymi zdaniami.
Potrzebujemy: –blok techniczny, klej, ruchome oczka, nożyczki, linijka, kredki.
Wykonanie: Z bloku technicznego odmierzamy na szerokość kartki A4 paski o grubości 7cm. Jeden sklejamy tak, aby postała rurka.Wycinamy pasek o wymiarach 1cm x 14cm i malujemy po obu stronach kredką (my pomalowałyśmy na kolor złoty).
PozostaÅ‚e paski rozcinamy tak, aby powstaÅ‚y nam prostokÄ…ty o wymiarach 6cm x 7cm. Zaginamy dÅ‚uższy bok – bÄ™dziemy go później przyklejać do rurki. Nacinamy każdy pasek aż do zgiÄ™cia.
Każdy wycięty pasek nakręcamy na nożyczki.
Zakręcone karki przyklejamy dookoła rurki. I mamy tułów baranka.
KartkÄ™ o wymiarach 6cm x 14cm sklejamy z jednej strony tak jak na zdjÄ™ciu – to bÄ™dzie gÅ‚owa baranka. Doklejamy jÄ… do tuÅ‚owia baranka. Wycinamy kartÄ™ o wymiarach 7cm x 5 cm i nacinamy krótszy bok. Analogicznie jak wczeÅ›niej nakrÄ™camy każdy powstaÅ‚y pasek na nożyczki. Doklejamy nad gÅ‚owÄ… baranka. Doklejamy zawiniÄ™te i pomalowane rogi. Przyklejamy oczy i malujemy czarnÄ… kredkÄ… pyszczek.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz